середу, 25 липня 2012 р.

Модуль 2 Рефлексия

Напишите о том, как материалы этого модуля помогли Вам спланировать и разработать свой проект.
Как направляющие вопросы способствуют процессу обучения моих учеников?
Как планировать текущее личностно-ориентированное оценивание школьников?
Подумайте о том, как знания, полученные в этом Модуле, отразятся на Вашем преподавании и обучении Ваших учеников. Запишите свои мысли, ключевые идеи и вопросы или возможные проблемы, которые могут в связи с этим возникнуть
p.s. если у Вас не настроен профиль, то пожалуйста подпишитесь - поставьте под своим текстом фамилию, чтобы тьюторы знали, кто выполнил рефлексию.

3 коментарі:

  1. У модулі 2 ми визначилися з темою проекту і сформулювали основні, проблемні і навчальні питання.
    Ми також коротко ознайомилися з різними методами оцінювання проектів. Однак бажано до цього ще повернутися, так як правильне оцінювання проекту дуже важливо для його успішної реалізації.
    Основну увагу було приділено створенню стартової презенгтаціі вчителя. Стартова презентація дозволяє налаштувати учнів на роботу і дає змогу оцінити проект в цілому.

    ВідповістиВидалити
  2. Основоположний і проблемні питання служать підставою для навчання. Вони допомагають учням розпізнати «як» і «чому» і підтримують учнів в дослідницькій роботі й обговоренні. Вони залучають учнів в особистісне навчання і допомагають у розумінні теми. Хороші основоположні і проблемні питання підтримують критичне мислення, допитливість і прагнення до питань по темі досліджуваного курса.Планірованіе вчення - складний вид діяльності і викликає у школярів певні труднощі. У співпраці з учителем ці труднощі можуть бути подолані, якщо хлопців спонукати до самостійності й навчати вмінню планувати розумові та практичні дії при виконанні різноманітних завдань

    ВідповістиВидалити
  3. Для мене заняття в модуль 2 було цікавим тим, що в ньому відображена інформація про оцінювання учнів, про планування кожного окремого проекту і знання як зробити це правильно, на своїх уроках я обов'язково постораюсь скористатися цією інформацією. Звичайно, робота з даним модулем була досить кропотливою і важкою, але мені сподобалося, я багато чому навчилася ...
    Направяючі питання проекту підвищують мотивацію в навчанні, кожен учень має можливість реалізуватися, розуміє, як важливо вміти працювати в групі, а також направляючі питання допомагають учням сформулювати гіпотезу і визначитися зі шляхами її рішення, допомагають стимулювати інтерес та вмінню конкретизувати свою відповідь на поставлені питання.
    Особистісно-орієнтоване оцінювання дає учням вибір; відповісти на одне з поставлених запитань за його особистим вибором або ж відповісти на ряд питань по обраній ним самим темі, що дозволяє підтримувати позитивну мотивацію пізнання.

    ВідповістиВидалити