середу, 25 липня 2012 р.

Модуль 3 Рефлексия

Проанализируйте, как этот модуль помог планированию и созданию Вашего проекта.
• Как использовать Интернет в поддержку моего преподавания и обучения учащихся?
• Как убедиться, что сеть Интернет используется ответственно и безопасно?
Обдумайте то, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии)

2 коментарі:

  1. Nbotyrj C/ D/Як використовувати Інтернет в підтримку мого викладання і навчання учнів?
    - Інтернет можна використовувати в навчальному процесі дуже активно: як довідник, як електронну бібліотеку, як електронний підручник для самостійного вивчення предмета, як джерело для підготовки електронних лекцій.
    2. Як переконатися, що мережа Інтернет використовується відповідально і безпечно?
    - Для цього, насамперед, необхідно провести блокування сайтів не бажаних для перегляду учнями і, звичайно ж, велике значення має забезпечення комп'ютерного класу не тільки необхідним програмним забезпеченням, але і новітньої ліцензійної антивірусною програмою.
    Знання, отримані в третьому модулі, допоможуть і мені, як викладачеві і учням швидше освоїти мережу Інтернет, щоб потім продуктивно використовувати всі його ресурси.

    ВідповістиВидалити
  2. Модуль 3 дає докладну інформацію про використання Інтернет сайтів, про авторське право і безпечне використання Інтернету для школярів.

    Інтернет - необхідність в сучасних умовах! Він наповнює роботи учнів, коригує, якщо учень в чомусь помиляється. При використанні Інтернету в підтримку мого викладання і навчання учнів Інтернет може стати надійним джерелом інформації при виконанні проектів та досліджень учнів. Особливо, якщо дитина володіє способами генералізації інформації, поважає авторські права і легально використовує інформацію.

    Для організації відповідального та безпечного використання інтернету необхідно використовувати системи контентної фільтрації, а також проводити роз'яснювальні бесіди як з учнями так і з батьками. Але бути впевненою, що мережа Інтернет завжди використовується відповідально і безпечно неможливо. Якщо за роботою учня на уроці ще можна простежити, та коли дитина знаходиться вдома, відповідальність лежить на батьках. Бажано, щоб вони теж були технічно "підковані". Виконуючи досить прості правила можна уникнути проблем, з якими діти можуть зіткнутися.

    Знання, отримані в цьому модулі, дозволять організувати роботу з учасниками мого проекту, використовуючи блоги, wiki, гугл-документи, що в свою чергу дозволяє обговорювати спільні проблеми проекту, створювати спільні документи та викладати презентаційні матеріали в мережу.

    ВідповістиВидалити