середу, 25 липня 2012 р.

Модуль 5 Рефлексия

Подумайте о том, как основной акцент данного модуля помог вам спланировать и создать Ваш проект.
•Каким образом я оцениваю обучение учеников?
•Как я вовлекаю школьников в процесс оценивания?
Подумайте, как знания, полученные в настоящем модуле, повлияют на Ваше преподавание и обучение школьников. Запишите свои мысли, ключевые моменты и вопросы.

1 коментар:

  1. Робота в 5 модулі допомогла мені дещо інакше подивитися на проектну діяльність учнів і на проект в цілому. Я усвідомила для себе ряд основних напрямків оцінювання роботи учнів, що раніше було просто неможливо. Вивчила способи залучення учнів у навчальну діяльність. Я також тепер трохи інакше дивлюся на тих дітей, яких дуже важко залучити в навчальний процес. Зміст цього модуля в цілому явилося корисним для моєї роботи.
    Як я залучаю учнів до процесу оцінювання? Щоб продумати організацію процесу оцінювання учнів, необхідно перш за все вирішити для себе, а навіщо мені втягувати учнів у процес оцінювання? Для виставлення відмітки мені достатньо самої оцінити дитячі роботи. Для обгрунтування виставленої мною відмітки я познайомлю учнів з критеріями оцінки роботи. Чи достатньо цього? Для позначки в журналі - так. А ось чи погодиться дитина з виставленою нами відміткою, сприйме її як покарання або як стимул до подальшої роботи? Навіть познайомившись з критеріями, дитина, самооценівая себе, пишаючись своїми досягненнями, може сприйняти Вашу оцінку як упереджене ставлення до його "творчого бачення". Ось навіщо необхідна публічний захист робіт, де дитина може пояснити свою точку зору, почути відгуки товаришів (і їх конструктивна критика цінніша для дитини ніж відмітка вчителя) і нарешті порівняти свою роботу з роботами інших. У процесі такого оцінювання дитина вчиться вчитися, це не менш важливо, ніж освоєння предметного змісту.

    ВідповістиВидалити