середу, 25 липня 2012 р.

Модуль 6 Рефлексия

Как работа в данном модуле помогла Вам усовершенствовать Ваш проект?
* Как руководитель проекта может помочь своим ученикам стать самостоятельными?
* Как можно учесть и поддержать разные образовательные стили и способности своих учеников?

2 коментарі:

  1. Головна мета нашої роботи наповнити навчання творчістю і позитивними емоціями, щоб учасники проектної діяльності відчували себе повноцінними частинами цілої конструкції, від яких залежить її стійкість. Бути самостійним потрібно від початку і до кінця проекту (від планування до реалізації та підведення підсумків). Завдання викладача підготувати учнів до такої діяльності і не помітно для них керувати і направляти їх діяльність (метод проектів передбачає ряд інструментів для такої діяльності
    Як я можу врахувати і підтримати різні освітні потреби своїх учнів?
    Кожен учень ефективно працює в зручній для нього середовищі. Це і враховується при активному самонавчанні, і тому вищеописані умови застосовуються диференційованої. Чітке знання критеріїв оцінювання учням, і розуміння того якого рівня знань він досяг, дає можливість учневі реально оцінити свої сили і встановити подальшу мету в навчанні. Диференційовані завдання, консультації, on-line чати, роздуми в блогах допоможуть підтримати різні освітні потреби учні
    Робота в модулі закріпила мої знання і можливості в індивідуальному і Діференціальний навчанні під час роботи над проектом.

    ВідповістиВидалити
  2. 1. Для того щоб учень став самостійним, навчання має бути доступним. Всі учні з різним рівнем навченості і потрібно це враховувати. Я повинна розробити свої матеріали так, щоб вони були зрозумілі кожному учневі. Якщо дитина розуміє, що від нього хочуть, він буде використовувати свої сильні сторони і інтереси як основу для нових знань та вмінь. Вміння повинні бути спрямовані на саморозвиток. Це допомагає учням виконувати завдання самостійно і успішно, повністю реалізуючи свій потенціал.

    2. Я вважаю, що для підтримки успішної роботи учнів необхідно здійснювати особистісно-орієнтований підхід. При визначенні конкретних методичних прийомів здійснення такої підтримки я виходжу з індивідуальних особливостей учнів, усвідомлення ними самими проблем і труднощів. Допомога повинна бути адресна в подоланні конкретного утруднення. Вони можуть бути як інтелектуальними, так і міжособистісними, тому завдання вчителя полягає в створенні сприятливого психологічного клімату. Перш за все учні мають потребу в тому, щоб відчувати себе комфортно в класі, тоді вони вчаться бути незалежними, не бояться вчитися на своїх помилках.

    ВідповістиВидалити