Проанализируйте, как основная идея этого модуля помогла Вам в планировании и разработке Вашего проекта.
- Как создание работы от имени учащегося поможет мне яснее понять ожидаемые результаты проекта и усовершенствовать преподавание?
- Как убедиться, что учащиеся достигнут поставленных целей в ходе разработки своих проектов?
Подумайте о том, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на обучение Ваших учеников. Запишите свои размышления, ключевые идеи и вопросы или возникшие трудности в своей рефлексии.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиТищенко С. В.Я вважаю, що створення проекту від імені учнів допоможе передбачити труднощі, які виникають у них при створенні звітного матеріалу. У вчителя з'являється можливість заздалегідь продумати способи подолання цих труднощів: необхідним чином скорегувати дії учнів, внести зміни в план реалізації проекту, в оцінювання та інше Таке «тренування» допоможе успішно завершити проект.
ВідповістиВидалитиУчні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів, якщо вониглибоко з розуміють важливі напрямки роботи. Необхідно відслідковувати, чи допомагають технології аналізувати, оцінювати, порівнювати і систематизувати інформацію, чи підвищує продуктивність праці, чи проявляє учень творчі способноcті..
1. Перш за все мені хотілося відмітити що, створення роботи від імені учня допоможе побачити труднощі, які можуть виникнути у них в процесі роботи над презентацією. У голові відразу народжується багато питань, наприклад: Чи потрібно дотримуватися єдиного стилю оформлення презентацій груп, що працюють над різними проблемними питаннями? Як оцінювати роботу по створенню презентації та визначати вклад кожного учня в спільну справу? Що необхідно включати в презентацію, крім відповіді на теоретичне питання? і т.д. "Щоб навчитися плавати, треба плисти!" - Цей вислів якнайкраще характеризує роботу над результатами учнів. Побувавши "у шкурі" учня, можна уточнити список умінь 21 століття, які розвиваються в ході роботи над проектом, скорегувати плановані результати роботи та змінити дидактичні цілі.
ВідповістиВидалити2. Щоб учні досягли поставлених цілей, необхідно переконатися, що тема і її зміст відповідають віковим і психологічним особливостям учнів. Потрібно детально обговорити з ними основні моменти, які повинні бути висвітлені в проекті, структуру проекту, ознайомити їх з вимогами до змісту і дизайну. У результаті глибокого занурення в тему учні в ході роботи над проектами зможуть проявити свої творчі здібності.
3. На мій погляд 4 модуль був більш практичного змісту, а не теоретичного. Часто ми поверталися в модулі до своїх розробок, відповідям на завдання попередніх модулів для того, щоб ще раз осмислити, підкоригувати проект, що розробляється. Періодичне повернення до початку допомагає в кращому освоєнні проектної методики.