середу, 25 липня 2012 р.

Модуль 4 Рефлексия

Проанализируйте, как основная идея этого модуля помогла Вам в планировании и разработке Вашего проекта.
- Как создание работы от имени учащегося поможет мне яснее понять ожидаемые результаты проекта и усовершенствовать преподавание?
- Как убедиться, что учащиеся достигнут поставленных целей в ходе разработки своих проектов?
Подумайте о том, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на обучение Ваших учеников. Запишите свои размышления, ключевые идеи и вопросы или возникшие трудности в своей рефлексии.

3 коментарі:

  1. Тищенко С. В.Я вважаю, що створення проекту від імені учнів допоможе передбачити труднощі, які виникають у них при створенні звітного матеріалу. У вчителя з'являється можливість заздалегідь продумати способи подолання цих труднощів: необхідним чином скорегувати дії учнів, внести зміни в план реалізації проекту, в оцінювання та інше Таке «тренування» допоможе успішно завершити проект.
    Учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів, якщо вониглибоко з розуміють важливі напрямки роботи. Необхідно відслідковувати, чи допомагають технології аналізувати, оцінювати, порівнювати і систематизувати інформацію, чи підвищує продуктивність праці, чи проявляє учень творчі способноcті..

    ВідповістиВидалити
  2. 1. Перш за все мені хотілося відмітити що, створення роботи від імені учня допоможе побачити труднощі, які можуть виникнути у них в процесі роботи над презентацією. У голові відразу народжується багато питань, наприклад: Чи потрібно дотримуватися єдиного стилю оформлення презентацій груп, що працюють над різними проблемними питаннями? Як оцінювати роботу по створенню презентації та визначати вклад кожного учня в спільну справу? Що необхідно включати в презентацію, крім відповіді на теоретичне питання? і т.д. "Щоб навчитися плавати, треба плисти!" - Цей вислів якнайкраще характеризує роботу над результатами учнів. Побувавши "у шкурі" учня, можна уточнити список умінь 21 століття, які розвиваються в ході роботи над проектом, скорегувати плановані результати роботи та змінити дидактичні цілі.
    2. Щоб учні досягли поставлених цілей, необхідно переконатися, що тема і її зміст відповідають віковим і психологічним особливостям учнів. Потрібно детально обговорити з ними основні моменти, які повинні бути висвітлені в проекті, структуру проекту, ознайомити їх з вимогами до змісту і дизайну. У результаті глибокого занурення в тему учні в ході роботи над проектами зможуть проявити свої творчі здібності.
    3. На мій погляд 4 модуль був більш практичного змісту, а не теоретичного. Часто ми поверталися в модулі до своїх розробок, відповідям на завдання попередніх модулів для того, щоб ще раз осмислити, підкоригувати проект, що розробляється. Періодичне повернення до початку допомагає в кращому освоєнні проектної методики.

    ВідповістиВидалити